Výkon a zábava v teréne - celoodpružené elektrobicykle

Elektrobicykel dokáže spestriť tréning, pomôcť s kondíciou a hlavne dokáže priniesť zábavu aj tam, kde klasický bicykel už zaostáva. Poď si vybrať svojho „e-fulla“.

Raymon FullRay 150E 11.0 29 - 3 699 €

Raymon patrí medzi novšie značky v našom portfóliu. Ponúka slušnú výbavu v ekonomickom vyhotovení naprieč niekoľkými kategóriami elektrobicyklov. Pre jazdcov, ktorí radi trávia čas v teréne, na trailoch či si trúfajú aj na enduro preteky, je tu model FullRay 150E. Zdvihy 150 mm vpredu aj vzadu spracúva tlmič a vidlica FOX vo vyhotovení Factory. Elektromotor Yamaha dodáva krútiaci moment 70 Nm, batéria kapacitu 630 Wh. Odporúčaná cena e-biku FullRay je 5 599 € a nájdeš ho v našom MTBIKER shope.
Raymon FullRay 150E 11.0 29

CTM SWITCH Xpert 29/27.5 - 3 599 €

Enduro e-bike SWITCH Xpert disponuje zdvihmi 160 mm v prípade vzduchovej vidlice a 150 mm v prípade zadnej stavby s pružinovým tlmičom. Zabezpečuje ich výrobca RockShox. O kombináciu obratnosti a priechodnosti terénom sa stará mullet vyhotovenie, teda predné 29” a zadné 27,5” koleso. Mechanický pohon zabezpečuje 11-rýchlostná sada Shimano Deore a elektropohon Shimano STEPS EP8 s výkonom 250 W a krútiacim momentom 85 Nm. Energiu čerpá zo 630 Wh batérie. MOC bicykla je 4 299 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.
CTM SWITCH Xpert 29/27.5

Marin Alpine Trail E2 29/27.5 - 4 999 €

Model Alpine Trail E2 prichádza so zdvihmi 160 mm vpredu a 150 mm vzadu. Výkon v podobe motora Shimano STEPS EP8 s 85 Nm krútiacim momentom dodáva 630 Wh batéria. Na rozhýbanie tohto drsného drviča trailov poslúži mechanické radenie 1 x 12 od Shimana, kombinovaného zo sád SLX a XT. Samozrejmosťou sú 4-piestové hydraulické brzdy Shimano SLX. Pruženie je od výrobcu FOX a spoľahnúť sa môžeš tiež na teleskopickú sedlovku X-Fusion Manic. Odporúčaná cena tohto elektrobicykla je 6 499 €. Nájdeš ho na našom MTBIKER shope.
Marin Alpine Trail E2 29/27.5

Haibike AllMtn 2 29/27.5 - 3 949 €

Ďalší „mullet“ v našej ponuke celoodpružených elektrobicyklov pochádza od výrobcu Haibike. Ako napovedá názov, ide o all-mountain e-bike, ktorý je vhodný na každodennú jazdu terénom na trailoch či na celodenné výlety krížom cez hory. K tomu vám poslúži motor Yamaha s 85 Nm a batéria s kapacitou 750 Wh. Pohodlie zabezpečia zdvihy 160 mm vpredu aj vzadu. Spoľahnite sa na dvanásť prevodov a 4-piestové hydraulické brzdy. Viac informácií nájdeš v MTBIKER shope. MOC elektrobicykla Haibike AllMtn 2 je 5 399 €.
Haibike AllMtn 2 29/27.5

Mondraker Chaser 29 - 3 999 €

Radenie SRAM SX doplnené brzdami SRAM DB8 a pružením RockShox nájdeme na španielskych e-bikoch Mondraker Chaser. Rátať môžeš s nápadnou konštrukciou, označenou ako Forward Geometry, ktorá zabezpečí optimálny výkon v kopcoch oboma smermi. K tomu ti ešte poslúži motor Bosch Performance Line a batéria so 625 Wh kapacitou. Zvyšné komponenty pochádzajú zo štúdia OnOff, patriaceho pod Mondraker. Za MOC 5 799 € si môžeš v našom MTBIKER shope vybrať medzi modrým, červeným alebo sivým farebným variantom.
Mondraker Chaser 29

BULLS Vuca EVO AM 2 Pinion - 8 699 €

Ak si potrpíš na odlišnosť, pozri sa s nami na elektrobicykel Vuca EVO AM2 od nemeckého výrobcu BULLS. Medzi zaujímavosti patrí jednoznačne pohon Pinion, ktorý prináša kombináciu elektromotora a prevodovky v jednom. Radenie je presné a maximálne plynulé. So zadným nábojom je spojený remeňom, ktorý má vyššiu životnosť ako reťaz. Zvyšok dopĺňajú komponenty FOX vo vyhotovení Factory vrátane teleskopickej sedlovky. Všetky informácie nájdeš v našom MTBIKER shope. MOC elektrobicykla je 8 699 €.
BULLS Vuca EVO AM 2 Pinion

Orbea RISE H30 29 - 4 199 €

Hliníkový model Orbea RISE H30 patrí medzi menej nápadné elektrobicykle vďaka menšiemu motoru Shimano STePS EP6-RS a integrovanej 540 Wh batérii. Zdvih 140 mm vpredu spracúva vidlica Marzocchi Bomber Z2 a rovnaký zdvih zadnej stavby zas tlmič FOX Float DPS Performance. Radenie dvanástich prevodov zabezpečuje spoľahlivá a odolná sada Shimano Deore, doplnená brzdami MT-410. Tento ľahký elektrobicykel má odporúčanú cenu 5 299 €. Na výber sú až štyri farebné varianty, všetky nájdeš v našom MTBIKER shope.
Orbea RISE H30 29

Giant Trance X E+ 3 29 - 135 €

Ak si vyberieš model Trance X E+ 3, získaš kombinovaný rám z kompozitu a hliníkovej zliatiny, ktorý ma zdvih 140 mm. Prednú časť pruženia tvorí vidlica RockShox 35 Gold so zdvihom 150 mm. E-bike je obutý v objemných plášťoch Maxxis s rozmermi 29 x 2.6”. Krútiaci moment 85 Nm dodáva motor SyncDrive, ktorý vzišiel zo spolupráce Giantu a Yamahy. Batéria ponúka kapacitu 750 Wh a je možné ju doplniť ešte 250 Wh extenderom. Zvyšok výbavy tvoria komponenty Shimano. Odporúčaná cena je 5 399 €. Nájdeš ho v MTBIKER shope.

Viac elektrobicyklov do každého terénu nájdeš na našom MTBIKER shope.
Zdroj fotografií: archív redakcie
flash_on
Viac o elektrobicykloch, ich výbere a používaní nájdeš v sekcii Elektrobicykle v skratke.
Celoodpružené e-biky aj do náročného terénu PR článok
Ak poškuľuješ po „high-end“ bicykli a nechceš sa nechať zastaviť žiadnym typom terénu, zaujať dokážu aj tieto celoodpružené modely.
Elektro hardtaily – skvelý parťák do mesta aj na výlet PR článok
O univerzálnosti hardtailov sa dajú písať eseje. Ak ich ešte doplníme o elektromotor, pozdvihnú náš dojazd a radosť z bicyklovania na ďalšiu úroveň. Už máš ten svoj?
Elektrobicykle pre náročných - viac energie na zábavu PR článok
Poď sa pozrieť na modely elektrobicyklov, s ktorými sa určite nebudeš nudiť a užiješ si aj opakovanú zábavu. Náročné kopce alebo zjazdy, tam sú doma.