Krátke nohavice – aero aj sloboda pohybu

Pre každú cyklistickú disciplínu sú typické iné nohavice, každý cyklista od nich očakáva niečo iné. Bude to obtiahnutý aero model, alebo maximálne pohodlné voľné šortky?

Kellys VULCANO - 62,99 €

Kellys VULCANO
Nohavice VULCANO sú síce zo slovenskej dielne, no pri ich výrobe bol použitý odolný a funkčný taliansky materiál. Majú anatomický strih, čo znamená, že sú nielen aerodynamicky efektívne, no zároveň veľmi pohodlné. K tomu prispieva aj antibakteriálna a anatomická vložka. Jemný silikón zaručuje, že sa na stehnách nebudú nadmerne vyhŕňať. Príjemným bonusom je drobné vrecko na stehne, kam sa dá odložiť niekoľko drobností. MOC je 62,99 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

ASSOS Equipe RS Schtradivari S11 - 249 €

ASSOS Equipe RS Schtradivari S11
Najnovší model z radu EQUIPE je ako stvorený pre intenzívnu jazdu, čo podčiarkuje aj jeho nasadenie vo WorldTour tímoch. Oproti minulým modelom sa pýši novo vyvinutou textíliou, ako aj vložkou. Výsledkom je prepracovanejší strih, menej švov, vyššia kompresia a efektívnejšie chladenie. Vložka je jednak príjemnejšia na dotyk a jednak odolnejšia voči zápachu aj prepratiu. Nové výrezy okrem toho znižujú jej trenie voči telu. MOC týchto nohavíc je 249 € a nájdeš ich na našom MTBIKER shope.

Craft ADV Aero - 125 €

Craft ADV Aero
Model ADV Aero je vyrobený z materiálu Lycra Sport Energy a nohavice sú mierne dlhšieho strihu. Tým pádom je pokrytá väčšia časť stehna a keďže materiál je štvorsmerne strečový, znižuje sa tým záťaž a vibrácie. O maximum pohodlia sa stará aj vložka Craft Infinity C2. Jej hrúbka je prispôsobená konkrétnym miestam – v sedacích partiách je to až 12 mm. Vďaka jemným trakom zo sieťoviny sa nestratia ani v teplých letných dňoch. Ich MOC je 139 € a nájdeš ich na našom MTBIKER shope.

FORCE Storm - 42,99 €

FORCE Storm
Voľné nohavice Storm ulahodia predovšetkým jazdcom, ktorí vyžadujú čo najväčšiu slobodu pohybu, no zároveň obľubujú dlhé výjazdy. Hoci nejde o maratónsky zameraný model, predsa len tu nájdeme odnímateľné vnútorné kraťasy s vložkou. Pás nohavíc sa sťahuje pomocou suchého zipsu, takže nič nezavadzia a netlačí. Pri dlhšej jazde cyklista ocení aj praktické vrecká – dve sa nachádzajú vpredu a jedno na boku nohavíc. MOC nohavíc je 68,99 € a nájdeš ich na našom MTBIKER shope.

SILVINI Rango MTB - 44,99 €

SILVINI Rango MTB
Ripstop materiál nohavíc Rango poslúži ako náplasť na väčšinu pádov na traile, keďže nohaviciam dodáva odolnosť. Elastickosť a voľný strih zaručia maximálnu voľnosť pri jazde. Ruka v ruke s ňou ide aj pohodlie, ktorému dopomáha aj nastaviteľný pás či anatomicky tvarovaný chrbát so strečovými panelmi. Nohavice sa zapínajú spredu dvoma cvokmi. Okrem klasických dvoch vreciek sa na boku nôh nachádzajú ďalšie dve. MOC nohavíc je 63,99 € a nájdeš ich na našom MTBIKER shope.

Leatt MTB Enduro 3.0 - 92,99 €

Leatt MTB Enduro 3.0
Enduro výjazdy bývajú niekedy poriadne náročné a práve do takýchto podmienok sú určené šortky MTB Enduro 3.0. Vďaka povrchovej úprave sú odolné voči špine, vode či škvrnám. To, spolu s Ripstop materiálom, z nich robí skvelého spoločníka na každý deň. Strih nohavíc je prispôsobený pre jazdu v teréne a umožňuje osadenie chráničov. Samozrejmosťou je spoľahlivé odvetranie, ktoré je zabezpečené laserovými výrezmi. MOC nohavíc je 109 € a nájdeš ich na našom MTBIKER shope.

VAUDE Ledro - 83,99 €

VAUDE Ledro
VAUDE Ledro sú cyklistické športky, anatomicky prispôsobené ženskej postave. Nielen svojím strihom, ktorý je nadmieru pohodlný, no takisto dámskou vložkou Active. Tá je elastická a má bezšvovú konštrukciu. Zaujímavosťou je, že materiál, z ktorých sú nohavice vyrobené, je hypoalergénny a spĺňa normu Öko-Tex ® 100. Aj vďaka tomu sú nohavice príjemné na nosenie a rýchlo schnú. Samozrejmosťou je niekoľko praktických vreciek. MOC nohavíc je 105 € a nájdeš ich na našom MTBIKER shope.

Sportful SuperGiara - 134 €

Sportful SuperGiara
Nohavice SuperGiara patria medzi to najpohodlnejšie, po čom môže milovník dlhých výjazdov siahnuť. Vďačia za to predovšetkým mimoriadne pohodlnej vložke DMS, ktorá efektívne tlmí nerovnosti. No pri celodennom sedení na bicykli sa dajú oceniť aj ďalšie veci. Napríklad extra vrecko na stehne a ďalšie dve na chrbte, kam sa zmestí nejaký ten gél naviac. Prípadne aj reflexné detaily, ktoré zvýšia bezpečnosť pri jazde v šere. MOC tohto modelu je 149 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Ešte viac nohavíc na cestu aj do terénu nájdeš na našom MTBIKER shope.
Zdroj fotografií: archív redakcie

Oblečenie a výbava na dlhé výjazdy - hor sa objavovať PR článok

Oblečenie a výbava na dlhé výjazdy - hor sa objavovať

Sú tu dlhé a teplé dni a s nimi aj príležitosti na nejaký ten dlhší výjazd. Čo by vo vašej výbave nemalo chýbať?
Dresy do teplého počasia - leto prichádza PR článok

Dresy do teplého počasia - leto prichádza

Nech už vyznávaš obopnuté a aerodynamické alebo voľné a pohodlné kúsky, určite oceníš rýchly odvod potu a spoľahlivú termoreguláciu za každých okolností.
Nohavice do chladného počasia - sezóna nikdy nekončí PR článok

Nohavice do chladného počasia - sezóna nikdy nekončí

Ak si sa bicykla stále neprejedol, či plánuješ splniť svoje ročné ciele, zídu sa kvalitné nohavice – či už na cestu, alebo do terénu.