comment23. augusta 2008 o 9:18

tak co ide sa ? sa ozvite ja nemam na vas cislo borci. 0903460327

comment22. augusta 2008 o 21:51

tak predbezne ratajte so mnou este sa dohodneme zajtra kde presne a o kolkej p.s.: hadam nezaspim sice vstavam o 4:00 kvoli MTB na olympiade

comment22. augusta 2008 o 20:35

veru veru v nedelu to nie je dobre podla pocasia ma prsat. inak ak by sa siel v sobotu basic tak sa treba ozvat, aj by som siel. miso ma moje cislo posielal som mu ho uz sice davnejsie ale ked nema vo fone tak v ss. p.s.: inak na ten basic netreba vobec nejako skoro vyrazat to sa prejde...

comment18. augusta 2008 o 19:11

takto nicit naboje a stred je barbarske ale nezahovaraj, radsej priznaj, ze by si na to nemal p.s.: tretry namocit.

comment17. augusta 2008 o 21:36

zatoto ma u mna zuzka velke uznanie, vsetci bajkeri muzska cast sme to obchadzali a ona sa nebala a vrhla sa do toho, klobuk dole.

comment17. augusta 2008 o 21:33

comment17. augusta 2008 o 21:28

sidonia

comment17. augusta 2008 o 21:27

tak dnesna jazda trencin- vrsatec ( po zelenj), s vrsatca do sidonie a odtial do trencina. nejake tie fotky: obed na hotely vrsatec

comment15. augusta 2008 o 20:20

zmolko: ze prsi povedz ze leje ved na sihot policajti nepustaju auta ale odklanaju ich po stefanicke okolo billy, podjazd pri obchodnej je vytopeny inak v horach neskutocne naprsalo u nas su vytopene ihriska a to zajtra ma prsat cely den, takze v nedelu to bude viac ako zaujimave, urcite bude...

comment9. augusta 2008 o 20:29

tak ja zajtra zriekam svoju ucast musim pisat bakalarku nakolko ju musim uz coskoro odovzdat, uz mi s toho p.s.: na buduci vikend uz teraz hlasim na 100% ucast

comment9. augusta 2008 o 17:14

pekne nam prsi aspon mozem pisat bakalarku a nic ma nelaka. p.s.: ropak: dufam ze zajtra ides na fast fredoch

comment5. augusta 2008 o 14:48

..teda ak je yoqqi ten co myslim(sihot)..tak sa prave z niekade vracali-okolo tej 12 ...takze asi na tej zelenej ani neboli..alebo zeby si nieco doma zabudli?... ale boli sme na zelenej vode ja som isiel zo sihote 4 pred billu kde som sa stretol s lenkou a myso8 odtial cez krizovatku pri...

comment5. augusta 2008 o 8:10

to nas uz pustit nechcel, boli miesta kde sa ho dalo predbehnut ale on zacal kluckovat a velice na v tom aute smiali ze ich nemozeme predbehnut. boli to nejaky 4 a ty co sedeli vzadu tak asi v mojom veku a celkovo boli tak cca 30 rokov a menej.

comment4. augusta 2008 o 21:28

---výjazd Kykula 27.07.2008--- yoggi obieha auto a tiež si to očividne užíva to bol teda gibon na n-tu este aj kluckoval aby sme ho nepredbehli a uz ma vytacal ale riadne tak som vyuzil miesto

comment27. júla 2008 o 23:19

dutchman: be z toho bajku som ja, neboj neuplaval mi to musis vediet si zariadit resp. mat zariadene tomas by bral bike mal som fotak v rupsaku tak som si nemohol dovolit urobit clup

comment26. júla 2008 o 21:08

potvrdzujem svoju ucast, s enom som volal takze uz som v pocte zaratany