comment15. augusta 2012 o 9:39

beer stop v Smolniku dal som si kofcu, nieco som zchrumol ale asi malo na konci ma uz chytali krce par fotiek z okolia Smolnika

comment14. augusta 2012 o 17:57

dnesok do mrtva. Maja s babami na aute do Velkej Idy ja na cestaciku, trochu inou trasou, kus dlhsou ale dal som,posledne km na rovinke s protivietrom v priemere cca 18km/h. trasa:Hruskov-Jaklovce-Mnisek n./Hnilcom-Smolnik-Stosske sedlo-Jasov-Moldava-V. Ida v sumare 124km 1030m vyskovych 25,73...

comment11. augusta 2012 o 20:15

konecne po dokonceni atlanku som mal dnes volno uz som bol obleceny na bike isiel som si spravit vodu a kuknem z okna a uz chcije tak som cca do piatej posedel v cykloobleceni pri olympiade a potom som to vzdal

prva jazda na cestaku :-( Tréning, výživa, zdravie

comment5. augusta 2012 o 10:14

Angel1: to ako keby som ja pisal po mojom prvom vyjazde na cestaku tiez defekt, ale od vtedy nic, a casom sa to vsetko zlepsi budes si viac verit aj na rozbitejsich cestach a k tym prevodom ja mam 28 vzadu a rozmyslam dat tam nieco vacsie, lebo pri prudom stupani nad 12% mam dost velke problemy

OH Londýn 2012 MTB maratóny, XC, Enduro, DH

comment28. júla 2012 o 11:21

ja som pozeral tu prvu cast az po nastup sportovcov, ten uvod sa mi pacil, britsky suchy humor je fajn, nastup krajin je zdlhavy a nudny stacilo by priniest vlajky a o kolko by sa skratil cely ten cirkus

comment25. júla 2012 o 19:01

jeeeej modra by sa mi pacila

comment23. júla 2012 o 11:16

ty ja som uz tiez dlho nebol na biku cca mesiac, nejak ma teraz bavi cestacik viac ako les, ale zase pride obdobie ked to bude naopak

comment21. júla 2012 o 19:01

aj by som chcel take antibiotika ake berie Peto Velits .... prekvapil ma a mozno aj sam seba pre buduci rok vie co treba zlepsovat casovku ma famoznu treba vydrz a rychlost v kopcoch a bude to OK

comment20. júla 2012 o 16:20

ta to dajaky divny zaver Sagan sa ani poriadne nedostal k spurtu

comment20. júla 2012 o 8:35

pre divakov su taketo profili atraktivne len ci aj pre cyklistou, a potom bodaj by nesypali

comment19. júla 2012 o 20:38

a hneď potom dovi dopo froome myslis ze by mal problem najst si novy team?

comment19. júla 2012 o 20:03

Prvy dovod neberiem druhy ano neviem kolko km to je ale 100 je v pohode. V normalnom tempe urcite das aj viac.no podla bikemapu to je cez: SNV-Nalepkovo-Smolnik-s.Uhorna-Roznava-Gem.Poloma-s.Sulova-Hnilec-SNV 132km ______________________________________-Dobsina-Mlynky-SNV 141km no neviem zatial...

comment19. júla 2012 o 19:54

keby na slovensku boli taketo cesty v takom stave tak sme vsetci v siedmom neby nechapem tvoj prispevok ps:aj ked vyhra Wiggins pre mna je vitazom Froome, pamatam si Giro ked Cunego ako pomocnik G.Simonyho usiel v horskej etape a spravil si taky naskok ze si udrzal ruzove tricko az do konca co...

comment18. júla 2012 o 20:39

po prve to by bolo na mna moc a po druhe cez vikend robim

comment17. júla 2012 o 21:07

To Wilky: To fakt tam bol aj križiak ? Toho by som teda rád videl v akcii na vlastné oči. bol aj Kriziak a iny bol na tom dobre aspon to co sme videli do tretieho kola co sa stalo potom ci zvolnil alebo mu doslo neviem, Polsko bral ako pripravu na OH ak budes mat zaujem tak polsko si rad...

comment17. júla 2012 o 16:23

Radek: teraz kvoli jednemu prispevku z ktorym nesuhlasim si ich hadam nedam na ignore list, suhlasim ze je to pretaktizovane, myslim si ze zajtra ma evans a nibali poslednu sancu inak je vsetko jasne

comment17. júla 2012 o 15:37

chcel som na vas reagovat ale zhrniem to len takto, ked sa ti nepaci nepozeraj

comment17. júla 2012 o 11:38

nadhera miki slintam este kus pootravujem s polskom par fotiek z fotaka kym mi nezdochol, ved baterky tak dlho vydrzali preco by maly prave dnes skoncit? Lebo... takto to vyzeralo nad T. Bukowinou P1010311.JPG vlado sleduje riadeny chaos P1010312.JPG a nejake tymove...

comment16. júla 2012 o 19:36

Parada niekedy dame konecne nejaky vyjazd na ceste.no kludne ked ti nebude vadit priemerka od 22 do 25, a nie tvojich 28, aj do polska by som sa vratil ta trasa bola celkom fajn aj na to brutalne stupanie

Tour de Pologne 2012 Cestné preteky, cyklokros

comment16. júla 2012 o 6:58

vcera kreuziger odtiahol 3 kolecka na spici alebo v uniku ako to bolo v dalsich kolach neviem , lebo sme isli uz domov