Vtipkár O hocičom

comment7. januára 2013 o 10:59

Akej strany som člen,čo tu splitáš za nezmysly,nikdy neklesnem na taku uroveň,že budem kopať a anonymne nadavať na Prezidenta len preto,že teraz je to také moderné chyba ti nadhlad, trochu ironie v tvojom zivote by ti nezaskodilo

Vtipkár O hocičom

comment6. januára 2013 o 20:01

sa necudujte Baroncekovy on je tiez akoby clen strany

comment12. novembra 2012 o 13:56

hore sme neboli len popod nu po zelenej ale da sa tam ist len asi po pri bicykli

comment10. novembra 2012 o 23:40

len zeby vas neodfuklo

comment2. novembra 2012 o 14:12

Cesta medzi Bijacovcami a N.Slavkovom po sanácii zosuvu sprejazdnili Neviem ci je to dobra sprava pre ziletkarov, lebo vcelom clanku sa nepise ci vymenili aj asfaltovy koberec hodil by sa tam novy na cely usek a tak by bola super ziletkarska trasa cez levocske vrchy napr. takato trasa asi to...

comment23. októbra 2012 o 18:16

dnesny vyjazdik zamerany skor na fotenie, stretko s Lubobubom pod poracom, ked som ho zbadal tak mi bola zima aj za neho,

Levočské planiny - 2012 MTB akcie, výjazdy

comment21. októbra 2012 o 23:03

super fotky super trasa toho roku to uz asi na biku nestihnem, ale minuli rok to bola najkrajsia trasa aku som siel, a pozerm ze na Huru ste sli rovno to ste si dali na zaciatok dobry zahul

comment21. októbra 2012 o 12:48

nastastie bolo len v lese aj to len sem tam

comment20. októbra 2012 o 6:44

vcera nakoniec sam, dal som si len taku lajtku po tzv. oficial cyklotrasach, ktore sme my jazdili este ked neboli oficial, ale aspon nieco sa pohlo. Trasa: Medvedia hlava-flajser-vojtechova sam.-po cervenej do huty-ritenberg-suleroch-BMZ tak ako som sa tesil tak som sa dost vcera ja vytrapil,...

comment17. októbra 2012 o 21:25

na piatok hlasia krasne jesenne pocasicko, budem v meste a beriem zo sebou bike takze v piatok 10:00 kostol dve veze, vymyslime nejaku jesennu lajt trasu s vela prestavkami na fotenie jesennej prirody ked sa nieco zmeni dam vediet vcas

Lance Armstrong Cestné preteky, cyklokros

comment12. októbra 2012 o 16:12

po niektorych prispevkoch mam pocit ze aj ta rakovina bola len kamuflaz proste super obchodny plan, ci sypu vsetci alebo nikto mne je to jedno po tolkych rokoch je to hon na carodejnice, Vysledok toho vsetkeho je ze aj tak LA bol najlepsi sypac medzi vsetkymi sypacmi

Cyklovrcholy Cyklotrasy, navigácia

comment4. októbra 2012 o 9:21

Havrania skala patri k mojim oblubenym, na nej je polozeny zakladny kamen ojej cykl karieri, bol to moj vobec prvy vyjazd na biku a to este starom ocelovom s pevnou vidlou, mal cez 90 km, znicil som sa jak kon ale na druhy den som uz sedel opat na biku a odvtedy vzdy ked sa da.

comment1. októbra 2012 o 21:55

alebo

comment1. októbra 2012 o 10:19

Ono je to o celkovej hmotnosti asi mas tazsi bike. par gramov na biku vela nespravi ale inak mas pravdu je to o hmotnosti , ale kde si spravim priemerku ked nie v zjazde

comment30. septembra 2012 o 21:07

na tom radare som uz mal 65

comment29. septembra 2012 o 16:14

tak dnes s vladom sme boli na V.K. jeden maly tiger bo som nestihol vycvaknut pedal co sa mi uz dlho nestalo, zjazd na Grajnar same prekvapko, nesiel som s tamat asi 3 roky ale taku pustatinu som necakal holorubi kde oko dovidelo a dovidelo poriadne daleko

comment27. septembra 2012 o 22:39

ta uz mi vlado volal ze mam brat bike

comment27. septembra 2012 o 14:15

tak ked sa nikto na sobotu nehlasi tak pojdem sam uz si zvykol este sa rozhodnem ci teren alebo cesta keby nieco do zajtra obeda mi mozte pomoct v rozhodovani aky bike mam zobrat ak by ste sa chceli pripojit

Fotky z výjazdov O hocičom

comment27. septembra 2012 o 14:11

Vďaka, snáď tie fotky budú mať nejaký úžitok. matvej: východ ma popravde neláka, nemám k nemu žiadny vzťah, nie je tam nič čo by ma oslovilo, a mozno by si bol prekvapeny je tu toho dost co by ta oslovilo a nemusia to byt len vychytene lokality tebou spominane