comment14. mája 2018 o 15:49

stanik.gonda túto cestu som už viac krát hľadal a vždy ma to stiahlo bud na jednu stranu doliny alebo druhu Spistolero túto trasu sme používali kým som neobjavil tzv. moju trasu

comment14. mája 2018 o 12:29

Naopak nie je to skôr turistický chodník, ale skúsiť môžeš, potom daj vedieť

comment14. mája 2018 o 10:50

Maro2: ta zlta zo Zbojskeho stola prechadza cez Knazovku, na Knazovke treba zist do prava pomedzi stromy, ked som tam bol prvykrat dost dlho som hladal zltu znacku, a potom to je, bolo, zjazdne. Akj ked dve moje nastevy Knazovky a nasledneho zjazdu vzdy maly nejaku dohru, raz roztrhane gate, druhy...

comment13. mája 2018 o 21:47

Ja som bol na Galmuse minuli tyzden a ten kopec sa mi zda z roka na rok ťažší, ale rad tam chodim, napr. cez Proste jedine dole , dalsi vyslap na hreben Galmusu ktory mozem je po tzv. Kilimazarke, t,j, pod Blatnym (chatova oblast) na tej 180 supnovej zakrute ides rovno, najoblubenejsia moja...

comment11. mája 2018 o 17:36

Tak bol som na čapovaného Buchwaldika, prekvapil ma ten stavebny ruch v doline, vraj robia kryté klzisko Jak ja neznášam ten kopec späť do dediny A ešte jedno selficko pre vladika

comment10. mája 2018 o 21:54

maro2 ja možno zajtra vybehnem na jeden, dva buchwaldy

comment7. mája 2018 o 10:10

Ja v utorok robím ale zase v patek mam voľno a zatiaľ nemám program a ten sa bude rodiť podľa toho či bude mať mangelka dovolenku alebo ne

comment7. mája 2018 o 4:29

Maro2 sak jasne , už sa len stretnúť na Poráči

comment6. mája 2018 o 17:17

Maro2: a preto sa vyhýbam Por. Doline nechce sa mi s x pivami šliapať ten kopec späť Zb

comment5. mája 2018 o 23:35

Maro2: áno šiel som cez Blatnu tam aj späť, no na Sabinke bola nejaká uzavretá spoločnosť až som sa zľakol ze mi nebude mať kto tu kofolu nacapovat ale nakoniec všetko dobre dopadlo, keď si odmyslíš že som pil kofolu

comment5. mája 2018 o 20:16

Ja dnes chata Galmus a späť, kvôli dnešnému oslávenecovi som si na Sabinke dal dvakrát kofolu

comment28. apríla 2018 o 23:42

Vladika: tak to sme sa minuli ja som bol pod tým kopcom na B, vyšiel som na rázcestie pod Suchým vrchom a vrátil som sa po tej istej trase domov

comment24. apríla 2018 o 18:03

dnes som po dvoch rokoch oprasil cestak, rano do roboty do PP vlakom spat bicyklom celkom dobre sa mi islo ved ides stale dole kopcom , plus mierny vietor do chrbta , len okolo Embraca to divne fukalo, ale ani sa nedivim ved to je udolie zazrakov

comment23. apríla 2018 o 6:56

Ja som dal Spišský Hrušov-Vitkovce-Spissky Hrušov , spolu so mnou to dali aj moje tri baby foto dôkaz nemám

favorite0thumb_up7thumb_down
comment25. marca 2018 o 0:15

Nečakal som co mojim príspevkom rozpútam, tak to ukončím tým: zmazal som ho, ale neodpustím si je to téma o domácich miláčikov aký je rozdiel chovať psa, mačku, zajaca a pod. niekde v bytovke s chovom "papagája", alebo iného zvieraťa, keď dostane lásku 100 krát vám...

comment23. marca 2018 o 21:07

urcite sa v tej klietke citi prijemne a slobodne a je strasne rad, ze tam stravi zvysok svojho zivota... Presne tak celý jeho život, co je asi 30 rokov, bude zavretý v tej klietky rozmýšľajú trosku kým niečo napíšeš,

favorite0thumb_up5thumb_down
comment23. marca 2018 o 12:34

?

Ski & Bike - Slovenský Raj MTB akcie, výjazdy

comment31. januára 2018 o 18:08

tomas. malucky: Z Christian do Hrušov a je to po poli, takže pi daždi to bude blstiste, ale dá sa to obísť klasicky po ceste cez Vitkovce, Úsek Hincovcec-Katun je z polovici stará asfaltka na vrch stúpania a potom je to kamenistá - poľná cesta

Ski & Bike - Slovenský Raj MTB akcie, výjazdy

comment30. januára 2018 o 17:00

tomas.malucky: Myslíš ci je to teraz zjazdné?

WorldTour, MS, ME atď. Cestné preteky, cyklokros

comment14. decembra 2017 o 16:35

Ja to tiež rolu jem ďalej ani sa mi nechce také dlhé príspevky čítať,