comment22. septembra 2014 o 20:17

Je mi jasne ze ked vsetko vycistim a po niekolko vyjazdoch je to tak isto spinave ale len ma prekvapil ten rozdiel ze pri Meride to nebolo az tak zanesene spinou. A tie misky sa znicili nejak skoro nie?

comment22. septembra 2014 o 19:41

zabudol som dodat ze na tom stredovom zlozeni som najazdil cca 4000km

comment22. septembra 2014 o 19:37

Tuto temu zakladam ako moju skusenost ktora ma nemilo prekvapila. Mam bike CUBE ltd race 29 kupovany v juli 2013. Cez vykend som bol na biku a cestou som spozoroval najskor nemile pukanie ktore sa ozyvalo zo stredu a potom aj podozrive cudne mikanie tiez zo stredu. Zastal som a skusil pohybat...

Fotky z výjazdov O hocičom

comment14. septembra 2014 o 8:22

Plaste mam pozicane od kamosa z crosoveho biku. Ten rozdiel je neskutocny ako keby ma zo zadu nieco tlacilo. cca rychlost na ceste mam vyssiu o 3-5km ako normalne na balonoch ale ide o to ze tenke kolesa maju niminalny odpor na ceste ako MTB plaste.

comment14. septembra 2014 o 7:44

osobne mam Sigmu 25.10 uz asi 3roky a max spokojnost. Tento model som si vybral hlavne koli tomu ze si viem doma sam vymenit baterku bez toho aby stratili vodotesnost /na zadnej strane je krytka a v prislusenstve je taka pomocka na odsrobovanie tej krytky/ a este koli tomu ze na displeji je aj udaj...

comment14. septembra 2014 o 7:38

osobne mam S

Fotky z výjazdov O hocičom

favorite0thumb_up3thumb_down
comment13. septembra 2014 o 15:00

Dnesne prestrojenie na polocestak alebo priprava na pondelnajsi sprint na Smrekovicu

MTB trasy Levice a okolie. MTB akcie, výjazdy

comment18. augusta 2014 o 21:23

Viem ze je leto a je to tazke nieco prisposobyt. Aj u nas sme teraz ako taky autisti cize chodieame sami. Pisem len tak ak by sa nahodou niekto nasiel a mal cas napr: vo stvrtok by som chcel prist smerom zo Stiavnice okolo obeda mohol by ma prist cakat napr do Batoviec alebo v nedelu pojdem do ZV...

MTB trasy Levice a okolie. MTB akcie, výjazdy

comment18. augusta 2014 o 9:00

Ahojte Levicania. Cez zimu v januari som pisal ze by sme sa mohli cez leto stretnut ked budem v Leviciach a nieco pojazdit vo vasom okoli. Od stvrtku do nedele budem v Leviciach /pridem do LV na biku cez Stiavnicu/ cize podla pocasia piatok alebo v sobotu ak by vam to nejak vyhovovalo mohli by sme...

comment6. júla 2014 o 20:29

Na orave som bol prvy raz a a kladiem si otazku preco az teraz? Skvely maraton, dobre znacena trat, chutny syr v ciely, cestoviny, aj dcerke sa sa pacila trat okolo stadiona. Skvele pocasie pocas preteku aj som sa opalil  o rok som tam ako na koni.

favorite0thumb_up1thumb_down
comment21. mája 2014 o 8:37

Aj napriek nepriaznivemu pocasiu si myslim ze to bola skvela akcia. Piatkovy vecer bol dobry, v sobotu trosku vladol na Skalke adrenalin ale zazitok to bol skvely. V nedelu som vas nestihol no nevadi isiel som na bike s manzelkou. Za mna palec hore.

comment14. mája 2014 o 22:44

ja budem dochadzat, hadam to zvladnem

comment14. mája 2014 o 22:02

Uz sa tesim dufam ze bude dobra partia bikerov a nadsencov. Pocasie nam hadam dopraje tak v piatok sa uvidime

comment10. mája 2014 o 15:04

pamätna medaila v cieli potesila. To bolo prijemne prekvapenie od organizatorov.

comment9. mája 2014 o 23:12

Dnes som sa bol registrovat a doma som si uvedomil ze v prezentacnej taske za 17e boli monterpacky, pol litra vody, nealko pivo a poldeci asi cistica katalog BBB a par papierikov. Po minule roky za 15e boli aj ponozky. Nie zeby sa teraz prestala krutit zemegula alebo by na tom zavisela existencia...

Galéria našich bajkov MTB bicykle

comment9. mája 2014 o 23:06

ja som mal magury a aj adaptery magura. Vymenil som brzdy aj kotuc za SLX a nehal som povodny adapter a presne takto mi to sucha o kotuc skusal som aj origo adapter shimano a to iste a dokonca som na moj bike dal aj manzelkine koleso a to iste a od vtedy to neriesim uvidim casom ako sa platnicky...

Galéria našich bajkov MTB bicykle

comment9. mája 2014 o 23:06

comment27. apríla 2014 o 18:32

Tak dalsi rocnik jarneho sprintu mame uspesne zasebou. Insidebeer nesklamal a postaral sa o skvelu akciu a aj pocasie mna osobne prekvapilo aj ked z rana to nevyzeralo nejak slubne. Aj v tombole sa naslo nieco pre mna, a moj realizacny team /1x manzelka, 2x dcerka / sa uz tesia na dalsi rok.

comment26. apríla 2014 o 16:01

Ahojte, ako to vyzera /vyzeralo/ u vas v Bystricke? U nas vo Zvolene prsalo v kuse od vcera vecera do dnes cca 14:00. Na zajtra by sa malo trosku vycasit

comment28. marca 2014 o 20:44

Uz som tu, kukal som to mate pravdu platnicky su zosikmene takze ked sa trosku zosuchaju bude to OK Z hornej pozicie je to v poriadku. Trosku ma to zaskocilo lebo doteraz co som mal brzdy / MaguraMT2, SH 575/platnicky neboli zosikmene tak asi preto mi to pripadalo cudne. Zahada vyriesena nech je to...