comment21. februára 2016 o 21:39

JOLI to je ine delo. Ja by som so sebou vozil asi aj slzak pre istotu Hocijaky bambus pozna, ze to nie je bike za pat korun. Budem ho mať na retiazke.

comment21. februára 2016 o 21:25

Som zvedavý či sa budu vyrábať zvlášť aj pre tú bezdrôtovú elektriku čo ma sram Ak sa pýtaš na Pinarello, tak už sa predáva aj vo variante s bezdrôtovým Sramom. Dokonca predajca od ktorého mám svoj bicy, už mal prvý kus na Slovensku. Ukazoval mi ho, ale necvakol som ho.

comment20. februára 2016 o 18:37

koľko to važi Netuším. Je to ľahké. Asi ako každý karboňák. Ale cez týždeň sa dostanem k ručnej váhe. Tak ti napíšem.

comment20. februára 2016 o 18:20

Tak Taliani sú v ponuke malých rámov asi na prvom mieste. To sa podľa mňa netýka iba značky Pinarello, ale aj iných talianských výrobcov.

comment20. februára 2016 o 17:49

Hack3r: meriam 165 a rám je 46,5 Janiiik: krk sa bude ešte upravovať určite dole. Už som to písal o stranu minule, že na tom musím pojazdiť a potom to prispôsobiť. Či už komín alebo posun sedla.

favorite0thumb_up40thumb_down
comment20. februára 2016 o 17:23

Sľúbené foto na dennom svetle a aj na prianie...

comment20. februára 2016 o 12:06

bicykel pekný, ale pri týchto aero tvaroch sú komíny mega hnusné. pri klasike keď to má len guľatý prierez sa to ešte dá prekúsnuť... takže vyhádzať tie hnusné podložky bude to lepšie Komín s podložkami sa bude ešte upravovať. Musím na tom ešte pojazdiť a nastaviť si tu...

favorite0thumb_up3thumb_down
comment20. februára 2016 o 12:02

zrejme si nizsej postavy, ram voci kolesam sa mi zda trosku maly, taky stred. Čo narobím. Vzrast mám od prírody a talent od Boha. A kedže nedisponujem ničím, tak to kompenzujem drahým bicyklom. A to si predstav ako ten by ten rám vypadal s kolesami 50 alebo 80. No proste des. Toto je...

favorite0thumb_up2thumb_down
comment20. februára 2016 o 11:23

Neviem prečo som si vybral práve tento rám. Proste, keď som ho videl ani nie na živo, ale na monitore, proste v tom momente sa mi zapáčil. Videl som Pinarello iných modelov, ale nepáčili sa mi tie extrémne pokrútené tvary rámov. Tu ma oslovila tá jednoduchosť aerodynamických...

favorite0thumb_up5thumb_down
comment20. februára 2016 o 9:17

Si sa nejak rozsupol....by som sa bál mať taký drahý bike... Čo ti poviem. V banke ti peniaze v tejto dobe nič nezarobia. Iba tam tak ležia skladom. Tak si za ne človek urobí aspoň nejakú hmatateľnú radosť. Určite je tvoja obava o strach z drahého stroja opodstatnená, z nedávnych...

favorite0thumb_up2thumb_down
comment20. februára 2016 o 9:15

Ďakujem isheep za názor. Kritika bola triezva, konštruktívna a jej závery mi pomôžu v budúcnosti k lepším rozhodnutiam v prospech spoločnosti.

favorite0thumb_up1thumb_down
comment19. februára 2016 o 21:57

Umpalumpa 46,5

comment19. februára 2016 o 21:44

Si ma zle odhadol. Vieš predsa, že pracujem s farbami. A nejaké farebné kompozície už mám ako tak zvládnuté za tie roky rád zákazníkom.

favorite0thumb_up43thumb_down
comment19. februára 2016 o 21:19

Tak a je po 3 mesiacoch čakania, doma. Sen je skutočnosťou....

comment16. februára 2016 o 15:00

Palčáka som ti dal za dobré kompozičné zladenie. (kolesá, rám, sedlo,....) Farbu hodnotiť nebudem. Môj názor na čiernu niektorí poznáte. Obuté máš Tufo plášťovky alebo galusky?

comment15. februára 2016 o 23:29

Toto je filozofia a pozitívne myslenie pre dnešok. Ako sa spieva v pesničke: Stačí jen úsměv vzít ,nejlevnější svůj dárek. Dárků sebou máme stále na tisíc!!!! JVSXnNaH9L4

WorldTour, MS, ME atď. Cestné preteky, cyklokros

favorite0thumb_up8thumb_down
comment15. februára 2016 o 15:43

Ďakujem pekne za také zvyšovanie sledovanosti. Na čo sa tu potom športuje a oslavujú jazdci, ktorý podávajú výkony na hranici fyzických možností aj keď za pomoci dopingu, ktorý sa akože netoleruje. Ale nejaké motorčeky v rámoch už budú akože v poriadku? To už bude akéže...

Vtipkár O hocičom

favorite0thumb_up7thumb_down
comment14. februára 2016 o 0:20

Toto pre mňa nebola vtipná scéna. Stať sa to mne ešte teraz splašene behám po tej garáži a trieskam hlavu o všetko, čo mi príde do cesty.

comment14. februára 2016 o 0:14

Nechapem co mate proti Kellysu. Pisete ako by ste tu mali vsetci handmade Colnaco. Kolky z vas jazdili na Kellyse ked sme pri tom? Veru, môj prvý cesťák bol Kellys irc 5.9.

Vtipkár O hocičom

comment11. februára 2016 o 23:08

Ani mne to nejde. Ja myslím, že sme o nič neprišli. A už vôbec nie ak je to z ksichtoknihy.