PINARELLO GAN S 2016 Cestné a gravel bicykle

comment20. mája 2016 o 15:13

ale skôr ma zaujímajú ohlasy na rám a celkovo na značku pinarello, lebo som sa z kuloárov dopočul, že dogmy celkom praskali, nevidím do tých rôznych typov karbónov. prípadne ak niekto jazdí pinu, tak ohlasy priamo od neho. díky Nepočul som nič o praskaní rámov Dogmy. Ja...

comment20. mája 2016 o 15:07

To je ten opačný smer. Tiež som si tam niečo postál, ale dočkal som sa svojej zelenej.

comment20. mája 2016 o 13:48

No už sa teším ako budem vychovávať na tom moste neukázneních chodcov. Stačilo, že ignorujú červenú cez prechod pre chodcov, keď som šiel od Šafka na most zo Štúrovej a mal som zelenú. Blbeček sa ani neráčil pozrieť či náhodou nejde nejaký cyklista a rovno mi vošiel do...

comment18. mája 2016 o 16:18

Nechutné Teraz budeš mať fóbiu navštíviť takýto dámsky klub. Respektíve mať obavu z toho akú rozlúčku so slobodou ti kamošky pripravia ak si ešte nevstúpila do stavu....

favorite0thumb_up2thumb_down
comment18. mája 2016 o 16:17

Našla by ich aj bez infra svetla. Si nevidel, že jej svietili z očí diaľkové.

comment18. mája 2016 o 16:12

Tento štýl jazdy mám aj ja v zápche, teda ísť medzi autami po stredovej deliacej čiare. Ale v poslednom období badám, že vodiči keď sú viac natlačený k čiare a rozbiehajú sa, tak sa posunú od čiary ďalej, keď ich dobieham. Dokonca aj keď míňam pomaly idúcu kolónu pri...

comment5. mája 2016 o 15:48

No to je priam vzor "plašáka" na bicykli v premávke. V tom Čase sú naozaj uletení. Ten posed na tom bicykli má ako by sa práve dosral. To mu mohli dať rovno pod zadok to čudo zo socializmu s názvom "skladačka".

favorite0thumb_up6thumb_down
comment3. mája 2016 o 15:20

Oki dosť bolo. Toto je téma na vtipy nie na ich zamýšľaniami takže dajte sem radšej niečo vtipné Diéta sa najlepšie drží, keď si najedený.

favorite0thumb_up1thumb_down
comment1. mája 2016 o 23:15

Kurňá, ako tetris sa tam naskladali na hromadu.

favorite0thumb_up6thumb_down
comment29. apríla 2016 o 22:44

Táto smrť cyklistu, ktorú zapríčinila banálna blbosť toho šoféra, ktorý sa nevie pozrieť do zrkadla, či nejde nejaké vozidlo pred tým ako otvorí dvere, ma len upevňuje v názore a v mojom spôsobe jazdy v meste, všade tam kde parkujú autá na chodníkoch, alebo pri kraji cesty. A...

Galéria našich cesťákov Cestné a gravel bicykle

comment28. apríla 2016 o 16:31

Tak potom ohodnotím. Ale ako čítam, tak ďalší splnený sen v priebehu 2 mesiacov.

Sella Ronda Bikeday Cestné akcie, výjazdy

comment25. apríla 2016 o 15:19

Ja som mal Sella Rondu na Malorke. To čo tam bolo za masovku som nevidel ani v Dolomitoch, cez Sella Ronda Day. Celá Európa sa tam na jar bicykluje.

favorite0thumb_up5thumb_down
comment6. apríla 2016 o 12:52

Priznám sa, že trúbenie zažívam iba na okreskách mimo BA. A je jedno či na Slovensku alebo v Rakúsku, poprípade v Čechách. Kde po mne absolútne netrúbia je mestská premávka v BA. A keď náhodou aj nejaký kix nastane v meste, z polovice sa na tom podieľajú cepečkári z...

comment4. apríla 2016 o 16:58

No tak v tom Chorvátsku je premávka iba na pobreží. Aj to teraz mimo sezóny slabšia. Vo vnútrozemi v tomto čase na niektorých cestách pri tej intenzite môžeš piknikovať.

comment3. apríla 2016 o 0:52

Najnovší Camelbak. Skôr Cozelbak

Dnešný švih Cestné akcie, výjazdy

comment3. apríla 2016 o 0:46

Parádna farba toho Tarmacu, chmeliak.

comment1. apríla 2016 o 22:50

Myslím, že sa píše, že má jazdiť pri krajnici, tam kde krajnica nie je, jazdí pri pravom okraji. Po krajnici môže ísť ak tým neobmedzí alebo neohrozí chodca. Nikde sa ale nedefinuje vzdialenosť ako píšeš. Jazda pri našich krajniciach je aj tak nebezpečnejšia ako jazda meter od...

Galéria našich cesťákov Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up1thumb_down
comment1. apríla 2016 o 22:42

Tiež som začínal so svojím prvým cesťáčikom z hliny a na 105ke. Preto sa treba čo najviac tešiť z jazdy, keď nejde o to na čom. Najlepšie na získavanie skúseností je jazda na týchto tuhých a ťažších rámoch ako prísť k nejakému delu za tisíce, hneď po tom čo sa človek...

Dnešný švih Cestné akcie, výjazdy

comment1. apríla 2016 o 14:06

v chorvátsku sú dobré kopce, dlhé a tiahle s takmer rovnakým sklonom, všetko sa to skoro dá vydupať na hrubej. včera sme boli na jure a aj tam postačoval v pohode prevod 39/28.. ale radšej by som tam šiel na MTB, kvôli tomu zjazdu, kde to pekne vyklepe ruky. Bol hore na Jure sneh...