OH Londýn 2012 MTB maratóny, XC, Enduro, DH

comment26. júla 2012 o 14:10

Napr. keby sa odhlásil Peťo Sagan?

comment16. júla 2012 o 23:58

táto kompa má motor. prúd vody by ju mohol poháňať tak akurát dole prúdom Existujú aj nemotorové kompy, ktoré sú poháňané naozaj iba silou tečúceho prúdu rieky. Používal som takú na Labe na toku medzi Hřenskom a Dečínom. Samozrejme, že sa za prepravu platilo, dokonca ako...

comment16. júla 2012 o 23:53

"Most do predcasneho uzivania sa nebude urcite otvarat 4.8.2012...zatial predbezny termin je 11.8.2012, a to vdaka bratislavskemu magistratu, ktori zaspali dobu, a nevyvesili verejnu vyhlasku o konani o predcasnom uzivani mosta... Takze zatial termin otvorenia mosta je neisty, ale predbezne je...

comment15. júla 2012 o 0:17

Tomu sa hovorí stíhame vlaky o preteky a spievajú o tom aj súrodenci Hečkovci. Milá Ema z BMC podľa veku typujem, že od septembra nastupuješ do 9 ročníka ZDŠ, tak pri prihláškach na strednú si skús vybrať nejakú športovú, kde sa venujú aj cyklistike. Myslím, že aj pri...

comment14. júla 2012 o 18:36

JOLI, treba trošku pribrať Na svoju výšku mám dostatočnú hmotnosť. Na budúce budem brzdiť až za tým esíčkom, ktorým končil ten rovný padáčik. Išiel som to prvýkrát a dá sa to prejsť aj cez to esíčko ak nejde nič oproti, borci tam dosahovali aj hranicu stovky.

comment14. júla 2012 o 11:29

Tak ja som si pred dvomi týždňami urobil osobný rekord v Dolomitoch. Padáčik zo sedla Fedaia ma dostal v protivetre bez šliapania a skrčený na baranoch na číslo 87 km/h. Budúci rok sa to pokúsim vylepšiť a zaokrúhliť na 90.

comment13. júla 2012 o 17:56

Ak ho zajtra Peťo pred cieľom prešpurtuje bude to len potvrdenie prísneho, ale adekvátneho postihu voči Gossovi.

comment13. júla 2012 o 17:36

T Pozreli na cenník kompy a jeden skonštatoval: "Ty vole, 25 kaček za kompu ... to nedám". A ešte treba dodať, "...víš co by za to bylo píf..."

comment13. júla 2012 o 17:31

Dúfam, že to Peťo nenechá len tak prejsť Gossovi. Navrhujem poslať za Gossom na hotel nejaké dve gorili, ktoré by mu to ručne-stručne vysvetlili aby vedel aké je to pocítiť závan riešenia nedorozumení na východoeurópsky spôsob.

comment12. júla 2012 o 13:55

že kdyby nějaký Ďuromakový vymyslel poplatek 1€, jak je to na kompě v Záh.N,Vsi, tak most "premáva" už od mája. A možno to celé zdržuje kompárska mafia zo Záhorskej, lebo prídu o to 1 éčko za bicykel. Ja si tiež osobne už budem trasovať okruhy, tak aby som využil...

Vtipkár O hocičom

comment11. júla 2012 o 23:56

Zdá sa mi, že tam vidím maly a nejasný nápis Farlesk... Veľmi zle vidíš. Ja som tam nakoniec rozlúštil SAV Racing.

comment11. júla 2012 o 23:54

Zajtra plánujem výjazd á la "JOLI do Greenbiku". Prídi. Ja tam vždy chodím okolo 16:30 na poslednú hodinku etapy TdF. Dnes som tam bol na bicykli, potom som ešte išiel na pol hodinu do práce a po šiestej som sa vybral v ústrety prehánke na hrádzu. Ale nič nebolo, otočil...

Vtipkár O hocičom

comment10. júla 2012 o 23:15

Neviem prečítať dobre názvov týmu z jeho dresu. Za koho jazdní.

comment10. júla 2012 o 23:13

Ja som prišiel okolo 18:30 do Greenbike café, dal si strik a po pol hodine zhrošovania som sa vrátil domov. Môj výjazd cca 8,6 km "som si zajazdil" ako by povedal Riťhnus.

comment10. júla 2012 o 16:28

Ja to stíham najskôr pod Apollo na 18:30, tak včúl buď macher.

Skúsenosti s vodičmi O hocičom

comment10. júla 2012 o 10:03

Nič, treba mať zdravý agresívny spôsob jazdy v medziach zachovania zdravia a života. Nič iné na gumokolov neplatí a pokiaľ príde k nepríjemnosti, treba im vytvoriť ešte väčšiu nepríjemnosť aj keby to malo byť divadlo na spôsob faulovaného futbalistu.

comment9. júla 2012 o 10:51

Včera som bol pozrieť prejazd pelotónu 8 etapy okolo Rakúska. Počkal som si ich v Brucku čo bolo na nejakom 25 km od štartu v Podesdorfe. Už tam bola 3 členná skupinka v úniku a na hlavný balík mali náskok 1,40 min. Tak som si urobil aspoň takú malú atmosféru a borcov som...

comment9. júla 2012 o 10:43

Vonku tak pekne a tu tak mŕtvo. Nebodaj ste borci nezapadli do asfaltu.

comment9. júla 2012 o 9:12

Tiež som videl tu reportáž a krútil hlavou nad tuposťou Slovákov. Také perli, že "mysleli sme, že už je otvorený" alebo "veď je to dokončené, tak prečo to neotvoria". Tí ľudia ako keby žili v inej slovenskej dimenzii, kde úrady vydajú potrebné schvaľovacie...

comment8. júla 2012 o 18:50

Vyzeralo to, že mu vezme bajk a dokončí to za neho Inak ďalšia veľmi pekná etapa. Skôr by vyliezol cez to okno z auta a bežal ten kilometer vedľa neho.