comment12. augusta 2013 o 10:44

Presne ten úsek mám na mysli. Bežná okreska s premávkou no a v Neudorfe by sme už odbočili na Potzneuseidl.

comment12. augusta 2013 o 9:29

Možno by som sa pridal, po včerajšku by som si vytočil trochu laktát z nôh. Vieme byť do 20tej späť ak sa štartuje o 16tej? Niektoré tie úseky cyklotrás mi prídu ako zbytočné zachádzky a motanice, možno by sa dali úplne vypustiť.

comment8. augusta 2013 o 15:08

Ja by som tú včerajšiu možno dnes išiel. Môžeme sa stretnúť o tej 17-tej pod Apollom na hrádzi.

comment8. augusta 2013 o 7:04

Páni, buď máte niečo zle nastavené a vaši kamaráti, alebo z toho tepla Vám blbnú aj cyklodigitálky. Na tých nerovnostiach v okolí BA dosiahnuť 80 km/h a viac, tak to treba poriadne rozkrútiť na kadenciu aj 130. No a spomínaných 96 km/h, to je už asi v inej dimenzii z toho hrbolu v...

comment7. augusta 2013 o 10:33

Až na tie Smolenice, je to OK trasa.

comment7. augusta 2013 o 10:30

Je to regulérne značená cyklotrasa, takže závora by mala byť už len z dôvodu pohybu cyklistov na korune hrádze dostatočne označená aj zvylslými značkami. Typujem, že po tomto prúsere možno pristúpia vodohospodári aj k tomuto. Veľa ľudí, síce nie smrteľne, tam už zahučalo.

comment7. augusta 2013 o 7:46

cavko ludia 8:30 odchod od kruhaca pri hypernove v PK pezinok- bukova kto chcete pridajte sa Na Karpaťák v sobotu sa nechystáš? 176 km motanice okolo Karpát.

Tatry tour Cestné preteky, cyklokros

comment1. augusta 2013 o 12:27

Ale si, pozri si tú fotku, kde som ja a Feri. Žiaľ bol si v takej pozícii, že som ťa celého prekryl. Pamätám si toho fotografa, bolo to na konci klesania zo Ždiaru v Tatranskej Kotline. Pred nami bola tá skupinka Poliakov, ktorých sme dobehli pri odbočke na magistrálu do...

comment1. augusta 2013 o 9:17

Cez leto aj v týždni, sú dovolenky, deti netreba voziť do školy z okolitých vidieckých satelitov, atď.

comment1. augusta 2013 o 7:00

mna by len zaujimalo ako sa z BA vytrepat na bajku na vyjazd? vsak to musi byt divocina Treba len vedieť ako sa v tej divočine správať a prežiješ to. Lebo streser, posera, chaotik, truhlík a moták v jednej osobe radšej nech na bicykel ani nesadá pokiaľ má ísť po ceste v premávke a...

comment30. júla 2013 o 21:40

A Ferimu sa evidentne stratil pelotón simulovaného utorkového preteku.

Skúsenosti s vodičmi O hocičom

comment30. júla 2013 o 21:39

No Roland bol žiaľ v nesprávnom čase na nesprávnom mieste. Ešte by ma zaujímalo, či na alkohol odobrali krv aj Rolandovi, keďže sa stal účastníkom dopravnej kolízie.

comment30. júla 2013 o 21:34

To je maďarská záležitosť. Oni prevádzkujú kompu, oni určia ceny, oni vytvoria cestovný poriadok. Zatiaľ jazdí len tak skúšobne, že či sa nepokazí. A podarilo sa to, pokazila sa.

comment30. júla 2013 o 21:31

Vo štvrtok v Rakúsku, v sobotu v stúpaní pred Ždiarom od Tatranskej Javoriny a dnes to hrozilo tiež.

comment30. júla 2013 o 16:54

Akurát som sa vrátil z Eurosparu v Kittsee a na tých políčkach teda duje slušný a navyše od hungároringov sa valil dažďový závoj. Uvažoval som, že sa pridám, ale zmoknúť ani nie za týždeň 3-krát ma už nebaví.

Tatry tour Cestné preteky, cyklokros

comment29. júla 2013 o 7:00

Nalini, ty si ale dal slohovú prácu na tému čo sme robili v sobotu. No, to čo si napísal vcelku sedí, až na to, že sme sa nakladali pod diaľnicou v Prievoze. Inak ten zjazd z Hút nebol až taký strašný povrch oproti povrchu na Oravice, alebo zo Ždiaru alebo Š. Plesa. Ešte...

comment26. júla 2013 o 13:16

Sú to plášťovky od firmy TUFO. Typov majú v ponuke viac, ja konkrétne jazdím na tomto druhu: http://www.tufo.com/c-hi-composite-carbon/ Samozrejme nie každý ráfik dokáže udržať tlak 12 a viac barov. Môže sa stať, že ti to roztiahne obrubu ráfiku do strany, takže si najskôr...

comment26. júla 2013 o 6:41

Inak včera som toho mechaničáka stretol pred čističkou. Keby, že sem nedáte obrázok, tak ani neviem, že niekto taký jazdí po hrádzi. A aj tak mi priniesol smolu. Po dlhej dobe som dostal defekt. No a keďže jazdím na plášťovkách, tak chlapec by u mňa asi nezarobil. Defekt som mal...

comment26. júla 2013 o 6:38

Niekedy ked pocujem na akych vrzgajucich rachotinach sa ludia vyberu jazdit, mam chut sam sa postavit na hradzu a zadarnmo im tie retaze mazat. Presne, nevedia si ani tú reťaz namazať ani s Fritolom čo doma majú. Mne to až uši trhá, keď prechádza okolo mňa s tým suchým šrípotom.

comment25. júla 2013 o 6:45

tak ako sa napríklad cyklista dostane k horným bufetom. Také ľahké nevieš, no predsa zosadneš z bicykla a budeš ho vedľa seba tlačiť až do bufetu. Chodci predsa nemajú zákaz na korunu hrádze.