favorite0thumb_up2thumb_down
comment10. júna 2014 o 0:04

Gramista určite nie. V prvom rade mám ešte rezervy vo váhe na sebe nie na bicykli.

comment10. júna 2014 o 0:02

Randy, pri svojej váhe a kondičke z behania by si bol určite dobrý v kopcoch. Mám jedného parťáka, ktorý iba plával a behal. A bicyklovať začal intenzívnejšie minulý rok. Tento rok je už v kopcoch lepší než ja, zlepšil kadenciu šliapania a už má aj väčšiu silu v nohách....

comment9. júna 2014 o 23:57

Keď tie sú také veselé.

comment9. júna 2014 o 23:47

Neuveriteľné... Však. Inak načo ti tam bude 29. Jedine, že by si chcel dať Mortirolo 3krát za deň, či?

comment9. júna 2014 o 23:45

Priznám sa, že slovo tréning nemám rád. Ja sa vozím. Ty si viac na behanie, ja bežím max. na trolejbus ak sa blíži k zastávke skôr ako ja.

comment9. júna 2014 o 23:41

Keď na tento rok ako novinka vyrukovali fulcrumy opäť po nejakej dobe s červeným výpletom kolies, tak som dlho neváhal. Popravde aj som mal v pláne kúpiť niečo pevnejšie od trojkových fulcrumov, predsa len dostali pri mojom štýle za tie 3 roky zabrať, ale stále sú pojazdné. No a...

comment9. júna 2014 o 23:28

canopus nepravidelne stravovanie je zlo. ja mam tiez s tym problem..ked netrenujem, tak zeriem a hned mi vaha vyskoci na 64-65 kilo. Ked sa pekne hybem a vecer nezeriem, tak 61-62 To nie je žrádlom, ale vodou. Proste, keď trénuješ, tak stratíš viac vody a keď nie, tak ju zase naberieš a...

comment9. júna 2014 o 23:17

Tomu rámu nič nie je a ja som si zvykol. To vieš už je to taká citová väzba. Tento bicy si už nechám navždy, veď je to môj síce druhý cesťák v živote, ale prvý, ktorý ma stál veľa neľutovaných finančných prostriedkov do jeho vylepšenia a zlepšenia celkovej pohody z jazdy.

favorite0thumb_up8thumb_down
comment9. júna 2014 o 22:49

Tento rok som urobil menší tuning po 3 odjazdených sezónach. Tak sa kuknite. Keďže už nevyrastiem, tak rám mi je stále trochu veľký, nemal som odvahu ho skracovať predsa len rozpíliť karbón a zase zlepiť to by nebolo najlepšie riešenie, tak som dal aspoň kratší predstavec.

comment9. júna 2014 o 22:02

najvacsi marazmus,ktori mali,boli chlapci z DUKLY,takisto nestihli odbocit a vyviezli sa pri mne a tie nadavky a buchanie do rajdov ma len rozosmievali ... vravim im,ze ci to myslia vazne,kukali na mna ako z marsu...niektori to velmi prezivali,hlavne ten ciel No jó, to je priam šľachta...

Bratislava - Jasná Cestné preteky, cyklokros

comment9. júna 2014 o 21:39

Kedy bude rano ten vystrel? Budeš to mať v propozíciách, ktoré dostaneš pri registrácii. Ale vždy je to cca tesne po štvrtej rannej. +-5min. Výstrel býval čo ja pamätám ostatné 4 roky, vždy rímskou svetlicou. Tou trubičkou, z ktorej na Silvestra detská vystreľujú taký malý...

comment9. júna 2014 o 21:33

Páni toto je posledné 3 strany nové vlákno "Vtipkár". Velice som sa nasmial. Až som rád, že som nemal možnosť sa tejto úžasnej akcie zúčastniť. Hlavné je, že ste si to užili. JoKo, dúfam, že si po detailnom prezretí povrchovej štruktúry asfaltu v poriadku....

Vtipkár O hocičom

favorite0thumb_up1thumb_down
comment9. júna 2014 o 17:57

Minule som tu dal ukážku rozcvičky na fit lopte. Teraz si ukážeme praktickú ukážku ľahkej atletiky http://24.media.tumblr.com/f83d3ec4519f6f490ea67e4dc717ff9a/tumblr_n6o107efYk1tpmgf1o1_500.gif

favorite0thumb_up1thumb_down
comment6. júna 2014 o 13:24

Takze da sa vyslapat Zoncolan s kompaktom a kazetou 11-23 ? Lebo sa chystam... Počítaj s tým, že budeš viac tlačiť ako šliapať, alebo to pôjdeš celé postojačky na pedáloch a budeš štrikovať zo strany na stranu. Ja som ho šiel teraz tento víkend na 34/28 a bol som vďačný, že...

comment6. júna 2014 o 13:19

Potom som sa spustil na opacnu stranu do Sutria , vysiel som spät hore na Zoncolan a zakoncil to na Monte Crostis. Ozaj to bol ZAHUL jak hovado. Tak to klobúk dolu. Ja som šiel Monte Crostis deň pred tým a je to tiež výživné stúpanie. Hlavne ten záver. Chceli sme sa spustiť na stranu...

Vtipkár O hocičom

comment5. júna 2014 o 0:10

Vtip je v tom, že je to vtip.

Skúsenosti s vodičmi O hocičom

favorite0thumb_up4thumb_down
comment4. júna 2014 o 14:43

Chyba, veľká chyba, že si nezavolal políciu. Čo ti na to viac napísať. Ten tĺk spôsobí ďalšiemu cyklistovi to isté čo tebe, lebo si veľmi dobre zapamätal ako sa mu to prepieklo z tvojej strany. Lenže ten ďalší cyklista na to môže doplatiť svojim zdravím v horšom prípade...

favorite0thumb_up6thumb_down
comment3. júna 2014 o 18:40

Pochválim sa aj ja svojimi zopár foto. Nie je na nich síce elita cyklistiky, ale atmosféra niekoľko hodím pred príjazdom do Ovara a z neho na samotný Zoncolan....

Cyklolegislatíva Kluby, legislatíva, cyklodoprava

comment3. júna 2014 o 17:52

Neviem či rýchlosť v pešej zóne neupravuje už aj samotná značka "Pešia zóna". Vtedy sa smie ísť na bicykli rýchlosťou chôdze, ktorá asi vyššia ako 10 km/h ani nie je. Už pri rýchlosti chôdze 7 km/h je to také ponáhľanie sa.

comment3. júna 2014 o 17:11

Na vodu z Dunaja sa neumiera. Iba ti prečistí flóru čriev ak máš žalúdok silnejší, tak si len odgrgneš.