comment2. júna 2011 o 9:36

No pekne... , ale vidim, ze tiez vam trochu , defekt vzdy potesi..., ale ked mas pri sebe dobrych mechanikov, pomocnikov, tak sa to da..., ja vacsinou jazdim sam, tekze si musim pomoct sam..., aj by som dal nejake fotky, len vzdy hubuje, ze su prilis velke..., vy to asi fotite mobilom, takze ta...

comment1. júna 2011 o 10:51

Kedže na tento WE hlasia , tak ten bike necham asi pekne v BA a obeham krcmy ... Pekny den vsetkym!!!

comment20. mája 2011 o 12:42

Zdravim chlopi, dlho som tu nebol..., pozdravujem..., chystam sa v termine 4.-5.6. do sniny a rozmyslam, ze by som zobral bike..., Uz velmi nepoznam trasy okolo sniny, tak by som sa rad k niekomu pridal...

comment19. apríla 2010 o 8:59

Zdravim v okoli Sniny... Ani niektori Snincania v okoli BA sa nenudili tento vikend... Zacala sa Cyklomaratonska seria 2010 prvym pretekom vo Svatom Juri... Sice malo natrenovane, tazky teren po 5. dnoch dazda, ale prekne pocasie ma presvedcilo a dalsich vyse 650 ludi..., takze pekna masovka... ...

comment24. februára 2010 o 10:20

Planujete nejaky Snina trip pre par vyvolenych ludi? Na Sninu ´08 nikdy nezabudnem!! Tiez planujem dat na jar nejaku bikovacku v Snine... Ondro slubil, ze nam ukaze nejake trasy... Sice som Snincan, ale trasy velmi neovladam.., tak to necham na odbornika...

comment2. februára 2010 o 15:42

Normálny predstavec a rovné rajdy a bude to o 100% lepšie. idem nieco pohladat..., ten spezikovy predstavec vyzera hrozne, to musim uznat...

comment2. februára 2010 o 15:09

prave som ho doniesol zo servisu, ta sedlovka je standartne nizsie..., ten predstavec uz riesim, len to budem musiet este vyskusat, aky by ni vyhovoval..., k tej kapsicke sa mi tazko vyjadruje, viem ze to esteticky vyzera zle, ale pri defekte je prakticka...

comment2. februára 2010 o 14:20

Myslim, ze som tu uz raz bike daval aj ja, aj ked ma teraz par estetickych a technickych zmien(nove brzdy, packy prehadzovacov...), bol podrobeny dost ostrej kritike, ale co uz..., ja viem ze to esteticky nieje nic moc ale na xc je to podla mojho skromneho nazoru velmi dobry bike...

comment14. januára 2010 o 14:38

sorry, chybicka sa stala, tot je ten nad ktorym som rozmyslal...

comment14. januára 2010 o 14:36

Spominal som, ze som ho chcel vymenit, tak to je on, za ktory som to chcel vymenit..., ale niekedy nadsenie nestaci a treba aj financie...

comment14. januára 2010 o 14:23

Nejde o tir rajdy, ale o to, ze ten posed je divny ked su rajdy vyssie ako sedlo. Proste to k Epicu, ktory je povazovany za sportovy bajk, nepasuje. Je to akoby sa na nom chodilo do potravin. Ale samozrejme vsetko je vec preferencii. Poslem teraz novu fotku, ta fotka je dost neaktualna..., takto...

comment14. januára 2010 o 14:13

Ale nóó, to všetko sú praktické veci pre istú skupinu. Platforma lepšie sadne na mäkkú tenisku, lastovičky spravia posed turistickejším a kapsička nahradí cyklo batoh alebo vačky v drese. Všetko je to uhol pohľadu, ale škaredé to naozaj je. hehe Tie platformy som uz vymenil, to...

comment13. januára 2010 o 14:31

Tak toto je moj milacik, aj ked som uz rozmyslal, ze ho vymenim za carbon, ale nakoniec si ho nechal, len som vymenil brzdy Avidy som dal dole a dal som XT.., Uz sa tesim na jar, nech sa poprehanam po kopcoch...

comment13. januára 2010 o 14:13

Pekné prostredie i fotečky-kukám že i bikerku ste mali zo sebou-pekné I pekné bicykliky vozíte Jaro neboj aj jar dondze až zimička skonči Ak dojdeš do SV tak sa trebarz ozvy-daj vopred vediet nech sa zariadíme-dáme niečo spolu tuna po okolí Chystame sa, aj s kamosom..., tusim...

comment13. januára 2010 o 13:21

v tieto zimne dni si este nostalgicky zaspominam na septembrovy vikendovy vyjazdik v rakuskych alpach v Bad goisern... , posielam par foteciek... uz nech je aspon marec!!!

comment8. januára 2010 o 13:12

ja nic jalenze ak by nahodou chlapci zo sniny nemali cas tak ich rad zaskocim trocha som tam s nimi tie vihorlatske vrchy pobicygloval tak uz zopar cesticiek poznam..aj starinu a okolie alebo cez ruske sedlo do cisny a naspat cez balnicu,osadne..(konecne uz poznam prechod.. ).sice jazdene na...

comment8. januára 2010 o 12:49

Chlopi, ake je v SV pocasie, lebo tu to skor dnes vyzera na lyzovacku, ako na bikovacku... Aj ked popravde bike mam trochu rozobraty, lebo treba ho trochu vynovit, prmazat a par veci vymenit..., Mate moj obdiv pri tych zimnych vyjazdoch na snehu...

comment7. januára 2010 o 16:47

Tož Chose velmi pekne dakujem za vinčovačku aj za všetkych Sninskych bikerov Dúfam že spoločne niečo túto sezonu spáchame-aj úbitko vybavým ked na viac dni Dnes presne uplynul 1 rok od mojej registrácie na MTBiker a spustenia vlákna-Bikovačka v okolí Sniny.Zaplnily sme 90 strán...

Fotky bez zaradenia O hocičom

comment29. septembra 2009 o 10:16

bike

comment22. septembra 2009 o 10:19

Dakujem MAJO,Petresko,Petrík Máme syna 52cm meria-3,70kg váži volá sa JOzEF-Dodko 21092009.jpg Ja sa tiez pridavam ku gratulacii!!! Cez vikend sa chystam na Skalku pri Kremnici na 45 km, tak keby niekto dosiel, tak sa tam uvidime...