favorite0thumb_up1thumb_down
comment25. februára 2009 o 22:01

Joj..pekne ste sa tu vypismenkovali , ale je tu vela textu a malo obrozcokov... Takze zo singlu zopar pracovnych ked sme sa rozhodli si to sprejazdnit.Jo to byly casy...ale jar uz skoro klope na dvere.... A mam aj videa,len podumem kde ich ulozim. Sice kvalita je dana fotakom olympus 720...ten...

comment25. februára 2009 o 8:58

Kedže okolie Ružinskej priehrady v lokalite mojho predchádzajúce domova je ozaj fascinujúce pridávam zopár fotiek zo singlu vedúceho tesne nad prihradou sem tam Terén je na techniku náročnejší. Tak ak sa oteplí som tam a podáme s mrázikom report.zatial na zimnú inšpiráciu foto....

GPS v MT Oblečenie, doplnky, príslušenstvo

comment25. februára 2009 o 7:31

Problém vidím v tom, že do týchto Samsungov sa dajú Java aplikácie oficiálne nainštalovať len cez dátové internetové pripojenie. Ale vraj sú nejaké spôsoby, ako to obmedzenie obísť a nainštalovať Java aplikáciu cez bluetooth alebo USB. Ak toto máš zvládnuté, nič ti nebráni...

GPS v MT Oblečenie, doplnky, príslušenstvo

comment24. februára 2009 o 13:41

All: Vlastnim mobil SAMSUNG SGH-E740.Otazka spociva v tom je vobec mozne pouzit nejaky GPS modul a soft napr trekbuddy v tomto telefone...?Ak ano uvitam info Vdaka

comment17. februára 2009 o 14:00

to Drotar:to ale bude gól... mrkol som na stránku benesport v sekcii rozmery.... že by som začal rysovať svoje partie.... XL..a modrá je dobrá.... , ale "bohovo" to vyzerá

comment13. februára 2009 o 20:32

kroch kroch....už sa nám s Rasťom slinky zbiehajú...

comment9. februára 2009 o 23:16

Nostalgia..Traja veteráni ..na Turzove....v GL..z ľava Mrázik, Rasťo a moja maličkosť...

Cyklo Camp Poráčska Dolina 2009 MTB akcie, výjazdy

comment9. februára 2009 o 23:02

tak daco som vytvoril v bikemap ale nieje to velmi presne na niektorych usekoch som nevedel kde presne ide cesta po lese lebo ju nieje dobre vidiet najme medzi skladkou dreva asi na 3.2 KM a krompasskym vrchom niekde na 4.5 KM a natom useku je asi 1 KM dost strmi kopec(ale da sa obist aby to nebola...

comment9. februára 2009 o 22:47

Takže v prvom rade som rád že som ukecal "mrázika na tuto tému....Kedže som rodák z Margecian...Volovské kopce mám mocno rád Pridávam pár informatívnych obrazčokov, veď aj KPČ(KultúrnoPoznávaciaČinnosť je zaujímavá.Podotýkam že foto je z roku 2004

comment8. februára 2009 o 18:12

... 2enday skoro ako retro foto pridaj sa na BUKOVEC čítaj PM....20.2 mam free day, tak ak to vyhovuje marekovi001...tak skor ten piatok...

Cyklo Camp Poráčska Dolina 2009 MTB akcie, výjazdy

comment8. februára 2009 o 18:08

Inak chcem niektoré trasy tlačiť tým smerom mám to zjadené z Vladikom a Lakkom z Bukovca do sedla pod Buk. je to fakt strme ale da sa smerom do Lacemberskej dol. smer Slovinky dalej tam okolie pejehame pred campom zdokumentujeme to hodime to na google map aby si každý mohol svoje...

comment8. februára 2009 o 17:21

...... chvíľami horšie, až všetko rozmrzne stanú sa z nás oráči ... . ...miki... blatnike...si kúp a nebudeš celý makový.... ..jedine že by sa ti to fest páčilo....ale keby som nepotreboval potom po takej bikovačke par krát za sebou sifóny... čistiť....

comment8. februára 2009 o 17:15

Všimam si že spiššiaci útočia všetkými smermi....Ja a obbi sme to dnes dali na Hrabušickú pílu....chceli sme pôvodne na sedlo Kopanec, ale neskorššejše sme vyrazili... .. Ale aj tak 35,5 km za cca 1:55, tak lážo plážo...

comment30. januára 2009 o 9:05

pridal som ďaľšiu časť, čo sa mení, nebudem to tu duplovať..stačí klik..klik http://forum.mtbiker.sk/viewtopic.php?f=10&t=16662&start=15

Predpisy pre cyklistov O hocičom

comment30. januára 2009 o 8:48

kupil som si pred par dnami ...a bolo tam aj toto...

comment29. januára 2009 o 22:04

Nebodaj sa ti už píšťaly zahojili ale keď ináč nedáš čiastočne, ale bol to len vtip ...doliečujem priedušky...ak by to bola ta istá trasa...tak..isto nie....ale na bežkách sa do strmého kopca...nejde....skôr to sviští dole... hejže Drotar...

comment29. januára 2009 o 14:02

...berem skialpy...

comment28. januára 2009 o 17:51

Škoda,že nebudem s Vami,... No mozno to nieje tak celkom pravda, ako som ti spominal na schodzi....Sice idem v sobotu na ples...ale..do obeda som free...len to musim este nejak nacrtnut svojej polovicke...Vysledok ti dam vediet zatial sme traja

A čo vaši potomci?,,,Taktiež bajkujú?,,, O hocičom

comment27. januára 2009 o 22:26

tak a je to tu: Martinka 3250g 51cm "noncarbon" ..peknucka..urcite po mamke..a..prve slovo ktore povie bude "bike" Ale z uprimneho srdca...zdravicka drobcovi a maminke.....nech ti robia len radost....

Domáca dielňa bikera Servis, opravy

comment26. januára 2009 o 22:53

ja som si kúpil sťahovák na kazetu za 80sk a v poho...nasadíš na račňu a pohoda...len najhoršie bolo, že som nemal bičik, keď som menil kazetu bez neho je to o hubu... dá sa aj jednoducho spravit....staci pasovina hruba 5 az8mm dlha cca30 cm, stara retaz, nity vrtak...hodim aj foto....