Videá z výjazdov O hocičom

comment26. januára 2009 o 22:19

Veru pridavam sa aj jak"Hrebienkarom". Ked som si pozrel to videjko na Pinkbike...som bol ozaj vyrehotany ako Jozko Mrkvicka. Fakt sa mi to pacilo....a neverili by ste pustil so si to asi 10x...Snezik je snezik....Mate moj obdiv...byvam asi 30km vzdusnou ciarou ale uz teraz viem ze sa si...

Videá z výjazdov O hocičom

comment25. januára 2009 o 0:38

takze...nas zimny vyjazd na Hrebienok-Zamkovskeho chatu enjoy... http://www.pinkbike.com/video/57069/ uf uf...velmo pekne...podarilo sa Vam to.V zime je tocarovné ako z Mrázika. Bike je bike...aj hudba ujde, ak mozes posli PM co to je...pustam si to dookola....

Cyklo Camp Poráčska Dolina 2009 MTB akcie, výjazdy

comment24. januára 2009 o 23:06

veru chatky sú pěkné"...par krát som prešiel okolo ale areál som vynechal...Asi tam urobím kuk

comment24. januára 2009 o 22:42

to Drotár: vyniesli ste rozsudok napriek nedostatku dôkazov! Pravdu máte v tom, že ťažba dreva sa podpísala na vzhľade a stave krajiny v Levočských vrchoch, ALE nikde nie je napísané, že musíte jazdiť len po vojenských asfaltkách a širokých šotolinkách. Je dobré mať...

Domáca dielňa bikera Servis, opravy

comment23. januára 2009 o 10:15

Trošku som majstroval so stolom kedže pridublo náradie a miesta je málo...a bikov pribúda....renovácia sa vždi zíde...

comment23. januára 2009 o 9:50

Rad by som sa pridal k Čergovskej stope, ale už som rezervaný na "plesanie"....Škoda že je to tento termín.....ale aspoň si to užite. Prikladam ešte z akcii na bežkách, a to bolo ešte snehu..Fotene mobilom...

comment19. januára 2009 o 13:38

Co sa týka akcii "Bežkami cez Poráčččč...", bola to veľmo dobrá skúsenosť.Všetci šli na bežkách, len ja som som sa odhodlal na skialpy.Trasu som zmákol, len som bol poväčšine na konci. (ale ako sa vraví to najlepšie na konec.)Netreba sa čudovať, ak to zoberiem...

comment16. januára 2009 o 20:34

Najprv som myslel že idem autom a nechám ho na parkovisku pri nástp. ale tak rozmýšlam že keď už sa dostanem do civilizacie tak prve čo si dám teplý čaj z RUMOM!! a nazad peši a Západ je až za SNV... a potom ešte niečo budeme riešiť cestou takže peši peši a peši...

comment16. januára 2009 o 13:30

pridal by som sa k vam ale: 1. nemam bezky 2. ak by som zohnal bezky nemam lyziarky 3. ak by som zohnal lyziarky este som na bezkach nestal Tak to si si vymyslel 3 kurevske dovody preco neist Nevymyslaj ale hladaj sposob ako ist dufam ze ti Drotar volal a topanky ti sedia...bo ja ti bezky...

Cyklo Camp Poráčska Dolina 2009 MTB akcie, výjazdy

comment14. januára 2009 o 7:25

Drotar...ak potrebuješ ruky na viac....moje sú v ponuke.

comment13. januára 2009 o 21:55

2enday možne je všetko....ale poviná výbava termoska zo zriedeným čajom pozóór riediť 40 % ethanolom všeho druhu ...pomer riedenia nechám na vás najlepší pomer je....1:1 myslím pomer riedenia a nie jeden a jedna mám aj lieh, a stačí hádam krajec chleba.... a to bude...

comment12. januára 2009 o 22:07

Sice nemam bezky ale skyalpy...vystroj....tak ak je to mozne pridam sa...

Výjazdy v okolí KE MTB akcie, výjazdy

comment9. januára 2009 o 19:47

Pardón, že to dávam sem, hoci Margecany a starý tunel nie je až tak blízke okolie KE Nechcel som ale zakladať novú tému. Snáď to z letných bikovačiek poznáte. Fotky nie sú veľmi kvalitné, ale som len amatér, okrem toho som najprv hodil držku (zvykám si na nové BB7...) a potom...

comment6. januára 2009 o 22:37

Je zaujimave ze okolo tej veze som isiel X krat, ale este som nevidel, aby to zariadenie niekto pouzival veru ani ja...skôr by som sa opýtal starostu....či to len na parádu...

comment6. januára 2009 o 22:22

Ja som dnes taktiež dal motačku..po okolí....a to bolo cca -8 čo som fakt zvažoval..ale "Oskar" ma presvedčil...Veru dnes by som sa aj pridal k partii zo SNV, ale cas o 11:00 patril mojej polovičke...možno nabudúce ....ale aspoň som pokecal s Drotarom.... ale menší kvíz či...

comment5. januára 2009 o 23:07

pisosip napísal: 2drotar: pekný koníček, čo? Kedy kupuješ výstroj? Nemam nic proti ale vystroj nehrozi, pretoze jazdit zlaby atd. nebudem. Toto som mal aku taku chutovku a bral som to ako pekne straveny den v horach. V takomto peknom a slnecnom pocasi je to fakt parada a ako som hore...

comment4. januára 2009 o 1:11

...

comment4. januára 2009 o 1:08

a sobotňajší trip bol v znamení slnka....a teploty -5 stupňov...Letanovce-Vydrník.stretol som akurát jedného bikera Števa zo Smižian...Ešte že TA3 boli fascinujúce...cca 15km čistá pohodička Fotografie-0273.jpg

comment3. januára 2009 o 22:44

Včerajší výjazd som len dal spoznavací v okolí Letanoviec....časť Veľké diely a domáci to volajú "Oľšavka"...a prvý v roku....2009...a natrafil som hneď na vysokú, škoda že som mal len mobil...Tentoraz som zvolil svojho "zimáka"...a oplatilo sa, na tých...

comment31. decembra 2008 o 18:42

Kedze internet mam v obmedzenom rezime(len cez mobil-wap), a kedze niesom v "praci", tak Vam aspon takou formou prajem ozaj aby rok 2009 bol rokom Vasich priani a radosti(hlavne na biku). A aby Vam k tomu zdravicko sluzilo, a samozrejme aby ste nasli novych kamaratov s ktorymi na biku...