comment11. apríla 2023 o 7:27

To je úžasné. V noci šlapeš, cez deň si užívaš nové miesta. Tento nový štýl cyklistiky sa mi páči.

comment9. apríla 2023 o 20:17

Zdá sa že sme tu zostali len my dvaja rs. Všetci už objednali elektro na rok 2023 …

comment6. apríla 2023 o 14:12

lapaloma napísal: v podstate som elektohejter ... ale to vážne máme oddelené témy na fotky z výjazdov na mtb, ceste, graveli, emtb, eceste, egraveli? Ebikeri totiž vidia svet inak a biobikeri nemusia veriť že tam bolo naozaj tak krásne

favorite0thumb_up9thumb_down
comment4. apríla 2023 o 7:30

Včera boli Tatry úžasné.

favorite1thumb_up1thumb_down
comment4. apríla 2023 o 7:27

Veselý medveď -polovica úspechu

comment31. marca 2023 o 13:45

S tým súhlasím. Veci ktorými sa človek obklopuje odrážajú jeho vlastnú podstatu. Keďže sa jedná o neživú vec, nieje tu ani možnosť to zvaliť na vnútornú krásu

Pešia turistika Pešia turistika a beh

favorite0thumb_up3thumb_down
comment30. marca 2023 o 11:31

To je zaujímavé že kdekoľvek ideš, stále natrafíš na toho bieleho psa Nádherné miesto

comment30. marca 2023 o 11:29

Panorámy sú skvelé ... len sa zle tlačia na jeden papier. Skúšam to tlačiť na niekoľko A4, orezať a nalepiť na kartón tesne vedľa seba. Tie spojovacie čiary trochu vidno, ale človek má relatívne lacnú fotku aj 1.2m dlhú.

favorite1thumb_up8thumb_down
comment29. marca 2023 o 15:10

Tak je jasné že si si kúpil bajk práve úmerný sebe. Myslím že tu z nás by si to nikto nekúpil. Tie vyhodené peniaze by chýbali pri kúpe ozajstného bajku.

comment29. marca 2023 o 14:09

Takže si to zhrnieme. Dva roky používania denne, nabehané 3000km. 3000/730=4,1km. Takže keby si aj jazdil každý druhý deň, tak je to 8,2km denne. Po noviny do stánku, po dôchodok na poštu, na vyšetrenie do nemocnice - na to také šmudlátko stačí. A pri tom nájazde asi ani často...

comment29. marca 2023 o 11:17

Paráda. To sme robili aj my a niekedy aj každé 2 roky. Na striekanie sme mali jednu elektrickú pištol čo viac pľula ako striekala, ale mali sme vlastné farby. Super.

comment29. marca 2023 o 11:08

Mne to príde len ako zviditeľnenie nejakého ebiku ktorý možno začal predávať a tak si robí reklamu. A aj si ju spravil, ale na seba Navrhujem jeho príspevky presunúť do témy elektrohejteri, tam si na ňom radi pochutnajú ....

Vtipkár O hocičom

comment24. marca 2023 o 19:46

Blahoželáme k tohtoročnému prvopočatiu.

Pešia turistika Pešia turistika a beh

favorite0thumb_up14thumb_down
comment21. marca 2023 o 23:38

Pod snehom vyzerá krajina úplne inak a je to fantastické. Prešiel som si Veľký Sokol v Slovenskom raji minulú sobotu. Nádhera.

comment21. marca 2023 o 8:32

A možno sa len tak nenápadne zbavujú plastového odpadu, za ktorého likvidáciu by museli platiť

favorite1thumb_up0thumb_down
comment14. marca 2023 o 21:39

Scotty, dostaneš z motorů warp 8....

comment14. marca 2023 o 21:30

Parada. Pre takéto zabery sa to oplatí brať so sebou, to ano. Mobil toto nedá...

comment14. marca 2023 o 17:46

Vedel som to. Konecne odvážna biobikerka čo vyšla s pravdou von. Berte si z nej príklad falošní biobikeri čo sa dopujú proteínovými tyčinkami a tvaria sa že šlapú za svoje ...

favorite0thumb_up4thumb_down
comment14. marca 2023 o 17:24

Piny...ČB fotografiaa je fantastická. Tam práve viniknú emócie pri spravnej kompozícii a množstve kontrastu. Taká fotka dokáže človeku viac povedať. Foťák v mobile mi už dobre nezaostruje, tam je ten problém. Nosim so sebou klasický starší digitál, ale je to otrava to stále...

favorite0thumb_up1thumb_down
comment14. marca 2023 o 15:11

No doping je iná kateģória pripomoci čo používajú práve biobikeri... a že sa nehanbia nadopovani ísť aj do súťaží ... zdá sa že práve tí najlepší jedinci vyhľadávajú dopomoc, prípomoc, doping, droging, elektrifing a iné A nám tu budete vyčítať legálnu baterku.