Najnovšie články z kategórie Maraton

Pozvánka: Preteku Bike VALACHY vo Veľkých Karloviciach sa zúčastní aj hokejista Jiří Hudler PR článok

VEĽKÉ KARLOVICE – Jeden z najlepších hokejistov NHL Jiří Hudler bude osobnosťou BIKE VALACHY – preteku horských bicyklov, ktorý sa uskutoční v sobotu 11. júla 2015 vo Veľkých Karloviciach v rámci tretieho ročníka seriálu VALACHY TOUR.
Reportáž: Kitzbühel víkend - poriadny maratón a nielen to...

Fanúšikom alpského lyžovania asi netreba oblasť Kitzbühelu bližšie predstavovať. Ako inak v lete sa mení na raj pre bikerov - či už pre tých ktorí milujú jazdu z kopca, do kopca alebo najlepšie oboje. V rámci 8 dňového KitzAlpBike festivalu sa koná skutočne všetko možné, od endura, cez XC až po maratón. A práve ten samozrejme upútal moju pozornosť...
Reportáž: Kaktus bike Bratilavský MTB maratón 2015 - Aj s kategóriou pre elektrobicykle

V sobotu 13.6. pre nás organizátori pripravili 3. ročník pretekov Kaktus bike bratislavský MTB maratón a tiež tretie kolo Župného pohára. Tento pretek u mňa vždy vzbudzuje rešpekt, najmä kvôli svojmu prevýšeniu a strmým stúpaniam. Nech už si vyberiete ktorúkoľvek dĺžku okruhu, rozlohou malé územie Devínskej Kobyly nedáva inú možnosť ako viacnásobné stúpanie a zjazdovanie na hrebeň a zase dole, na hrebeň, dole, na hrebeň...
Reportáž: XVI. International MTB marathon Malevil Cup 2015 - Skvele pripravený maratón

Je piatok 19.06.2015 popoludní a naša výprava v zložení ja (jelo520), Jojo (Bubak) a Miloš (Milkyone) nakladáme biky na strechu auta a vyrážame smer Liberec. Po asi šiestich hodinách jazdy prichádzame do Jablonného v Podještedí, miesta konania Malevilského maratónu. 100km trať tohto podujatia je zaradená do UCI MTB marathon series 2015, čo je predpoklad vynikajúcej atmosféry ale aj konkurencie. Dôkazom je aj účasť pretekárov z 13 krajín ako Holandsko, Kazachstan, Anglicko, Nórsko, Poľsko, Nemecko a iné. Samozrejme aj  my „traja mušketieri“ zo Slovenska.
Reportáž: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly 2015 - Prekvapivo náročných 78 km

Súľovský a Fatranský maratón boli vždy pre Žilinských bikerov v podstate „povinné“ akcie. Žiaľ Fatranský už je minulosť za to Súľov píše už svoj 17. ročník. Tento rok s trochu skrátenou traťou, čo s odstupom hodnotím ako plus, pretože pri pôvodnom variante by som asi ani nedošiel do cieľa.
Fotogaléria: 17. ročník AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly 2015

Tí, ktorí sa nechali odradiť nepriaznivou predpoveďou počasia a negatívnymi správami o dažďových zrážkach v predchádzajúcich dňoch, mohli ľutovať, keďže sobotné počasie bolo „biker friendly“ a ani blata na trati nebolo veľmi veľa. Na trať vyštartovalo rovných 900 pretekárov a do cieľa prišlo 883 jazdcov. Maratón bol zároveň tretím kolom série ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015.
Fotogaléria: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly - 3. kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015

492 fotografií zachytávajúcich výbornú atmosféru na trati ale aj v zázemí 17. ročníku bike maratónu v Súľove. Počasie bolo takmer celý deň ideálne a až v závere pri vyhlasovaní výsledkov trošku spŕchlo. Na štart sa postavilo rovných 900 pretekárov, ktorí mali na výber z 88 (78) km, 48 km alebo 25 km dlhých tratí.
Fotogaléria: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly

Súľovský maratón opäť nesklamal. Moje trápenie neovplyvnilo ani v najmenšom pohľad na túto parádnu akciu. Maratón bol zároveň 3. kolom ŠKODA BIKE OPEN TOUR a prilákal na štart rovných 900 pretekárov. Všetko zabezpečené na jednotku a fakt ma nenapadá nič, čo by som mohol vytknúť...veď po 17. rokoch už Slavo Strečanský vie najlepšie, čo má robiť. Takže za mňa len veľké ďakujem - imroman.
Dlhodobý test: Bike Specialized EPIC COMP CARBON 29 - Vyslovený maratónsky špeciál, ktorý sa presne trafil do štýlu môjho jazdenia

V jednom zo svojich starších článkov som porovnával 29 HT a 29 FS - ich výhody a nevýhody pre športové jazdenie. Nakoniec moja voľba padla v podstate na full a teraz by som rád prezentoval dlhodobejšie skúsenosti s bikom, ktorý o tom rozhodol. Reč je o modeli Epic od amerického Specialized, ktorý mi robí spoločnosť už druhú sezónu a za ten čas dostal naložené veru poriadne :).
Pozvánka: Oravský cyklomaratón 2015

Ahojte bikeri, 8. ročník Oravského cyklomaratonu štartuje o necelý mesiac a to znamená, že je najvyšší čas začať ladiť prípravu, alebo s nejakou aspoň začať :). Usporiadatelia vás touto cestou čo najsrdečnejšie pozývajú na preteky po krásnych tratiach pod majestátnym Chočom s výhľadom na hrebene Kubínskej Hole a Roháčov.
Súľovské skaly privítajú ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 už tento víkend PR článok

Súľovské skaly privítajú ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 už tento víkend

Séria najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 pokračuje už tento víkend v Žilinskom kraji. Tretie podujatie série AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly ponúkne na výber tri trasy s prevýšením až 2 800 metrov pre registrovaných cyklistov, nadšencov aj rodiny s deťmi.
Reportáž: MTB Trophy (Trópy) 2015 - Toľko RS-1, meračov výkonu a Go-Pro kamier sa len tak nevidí

Pre mňa s Katkom je MTB Trophy jedna z najlepších akcií v sezóne, na ktorú sa tešíme približne po dvoch týždňoch oddychu od poslednej etapy predchádzajúceho roku :). Miestami máme toho fakt plné zuby a nechápeme, prečo tu sú všetky kopce vlastne také strmé. Ale väčšinou len do chvíle než sa vyhupneme na hrebeň alebo rovno prehupneme do nejakého poriadne výživného zjazdu. Potom je človek rád, že môže opäť chvíľu šliapať do strmého kopca :). Tento kolotoč sa stále opakuje a jediný recept je naučiť sa to milovať...